Sunday evening


Hola! Efter att ha suttit still hela dagen kunde jag inte stå emot samma träningspass som igår. Nyduschad sitter jag nu i soffan med två skolarbeten framför mig samt Two and a half men påslagen på teven. Strax kilar jag upp till köket och gör iordning ett gott och nyttigt kvällsmål för att återigen ge mina muskler energi och inte gå ner i muskelmassa, repeterar det så att det fastnar i era huvuden, bara säg till mig så att det inte går för långt och ni vill slå sönder skärmen, haha :D

Förresten, jag bubblar av lycka inom mig för min hy har blivit sååå mycket bättre än förut. Slutade helt med ansiktsprodukter och tvättar det bara med vatten och sminkborttagningsmedel, cashiiiing!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad menar du med ansiktsprodukter.. sminkborttagnng är ju också en ansiktsprodukt/rengöringsprodukt? :) Menar du typ produkter från apoteket? de fungerar inte för mig heller..

2011-05-30 @ 15:49:06
URL: http://karinisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0