Perfecto

Hitills har denna lördagen varit helt perfekt. Jag har tränat skiten ur mig. Seriöst, efter första tjugo minuterna tänkte jag "vad i helvete gör jag här?". Men jag tog mig igenom det! Stolt tjej, en timmas spinning är bannemej pissjobbigt.

Sen så har jag spenderat ett par timmar med fina tjejer och ikväll ska jag äta god mat, sedan hem till en kompis för filmkväll. Vissa lördagar känner jag bara för att ligga hemma och inte göra någonting men vissa helger är det riktigt skönt att ha dagarna fullproppade med planer. Nu ska jag fortsätta med att lyssna på min favorit och njuta av denna lördagen :D

Hur har ni spenderat denna lördagen hittills?


Jag tog bakpotatis med räkröra och grönsaker, såååå gott!


Jag och Rebecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0