Great tuesday

Hello sunshines! Jag har haft en dunderbra tisdag med två underbara tjejer. Min Låtsas Fru är en film som ni måste se, galet rolig men lite förutsägbar som jag inte gillar men bra var den!

Haha, jag måste bara skriva detta. Det var en kille som satt i biosalongen och jag kan garantera er att han hade ett av de roligaste skratten jag har hört i hela mitt liv. När man väl har slutat skratta åt filmen så hör man han skratta och då började det om igen, nu i efterhand så skulle man ju ändå spelat in ett litet klipp ifall att man någon dag skulle vara väldigt uttråkad och behöver muntras upp med ett skratt.

Här kommer bilder ifrån idag!

Super-sushi har den goaste sushin! Deras inside-out är att DÖ för..


Jag och Milen!


Jag och Daniella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0