29e mars 2011

Hej mina fina! Har inte mycket tid till bloggen men jag ska försöka att skapa tid. Denna veckans träningsschema är redan som bortblåst, känner att jag börjar få ont i halsen plus att jag har varit förkyld i en halv evighet så denna veckan ska jag fokusera på att bli frisk som en ärta. Men det betyder inte att jag ska sitta hemma i soffan hela dagarna utan jag ska gå ut på en promenad i en timma varje dag för att hålla igång, var ute idag och igår och det var riktigt skönt!

Back to buisness.. För tillfället så har jag bara lust att lägga mig under täcket, jag har verkligen ingen motivation till någonting och allt känns bara dåligt. Orkar inte plugga, orkar inte vara social, vill sätta mig på ett tåg till Stockholm och åka till min bästa vän och stanna där för alltid typ. Någon som har några tips på vad man kan göra när man har sådana här allmäna dåliga dagar?



Jag saknar dig så det gör ont bästa du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0