Sätt upp regler

Fick en kommentar nyss där någon frågade om jag hade slutat med Veckans hälsotips, och det har jag absolut inte! Vill bara ursäkta förseningen, men bättre sent än aldrig.


Sätt upp regler för det onyttiga! När får du belöna dig själv med en bakelse, godis, chips eller läsk till exempel? Det blir mycket enklare då och du har mycket lättare att tacka nej till frestelserna. Du har samtidigt något att se fram emot och du uppskattar det goda mycket mer, iallafall jag! :)

Jag har fredag och lördag då jag får belöna mig själv, med undantag, ibland blir det två och ibland blir det bara en dag i veckan. Men vad du än gör, låt det inte bli mer än två gånger i veckan.

Kommentarer
Postat av: julia

Superfina headerbilder du har!

2011-06-07 @ 20:48:12
URL: http://wearify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0