Prioritera bort, blä

Det är så frustrerande, jag kommer in i träningssvackor nästan hela tiden och jag känner att min planering när jag ska träna går åt skogen helt och hållet. Eftersom att jag tog en vilodag idag så ska jag träna imorgon när jag kommer hem från skolan, antingen gymmet eller en joggingtur, men så insåg jag att jag ska på informationsmöte imorgon halv fem. Vad innebär detta? Min planering går åt skogen, har ingen aning om när jag kommer hem, ska äta middag, övningsköra och hinna med att träna också. Vetefan hur jag ska hinna med det!

Eftersom träningen är en så stor del av mitt liv hatar jag när jag måste prioritera bort den. Jag vill ut och svettas, jag vill ut och flåsa och jag vill ut och bli av med min överskottsenergi i löpspåret eller på gymmet! Jag vill inte behöva sitta still på ett jäkla informationsmöte när jag istället kan träna men eftersom det är för mitt sommarjobb så är jag illa tvungen.. Någon som kan ge mig tips på hur jag ska hinna med träningen även när jag har 1243 andra saker att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0