All by my self

En av mina favorit-platser här på landet är uppe bland bergen alldeles ensam. Ingen runtomkring, bara jag. Speciellt den här dagen har jag behövt tänka, tänka på livet, tänka på mitt liv. Hur snabbt det kan gå innan ens liv är förändrat för alltid, hur ett enda beslut kan förändra ens liv som aldrig förr, hur en händelse förändrade mitt liv föralltid. Ni vet precis vilken händelse jag pratar om, för den hände nämligen för exakt två år sedan idag.

Saknaden och smärtan är fortfarande lika stor. Ordspråket Tiden läker dina sår har jag lärt mig att det bara är struntprat. Tiden kan inte läka dina sår, utan det är du som behöver ta tag i det och läka dina egna sår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0