P A U S

Jag är så irriterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen, varför tänker jag hålla inom mig själv för det vore inte rätt att skriva ut det här. Men det är så fel, så fruktansvärt fel. Jag är förbaskat irriterad på mig själv för att jag har gjort min vän irriterad och sur. Jag känner bara för att spy på livet just nu, undra vart den där lyckan jag hade imorse tog vägen. Jag vill bara lägga mig i min säng och gråta, bara få ut allting och strejka.

Träningen blir inställd imorgon då jag inte kommer orka med den inställningen jag har nu. Jag kommer inte kunna pressa mig själv till det yttersta, då kan jag lika gärna gå ut på en promenad på landet istället.

Jag vet själv hur jag låter men jag mår inte bra för tillfället, därför åker jag ut till landet imorgon igen och stannar där tills på söndag. Under tiden låter jag bloggen stå stilla då jag behöver tiden till att tänka, bara tänka. Jag vet att jag egentligen borde peppa er men jag kan inte göra det just nu, hoppas ni förlåter mig och jag lovar att återkomma inom kort.

Kommentarer
Postat av: Molly

Åh Caroline allt löser sig!! Vad det än är brukar det fixa sig till slut, oroa dig inte för oss, kramar!

2011-07-16 @ 00:47:52
Postat av: Anonym

Ibland måste man låta sig själv gråta ut skrika och banka med benen i sängen. Du är bara en människa, så tillåt dig själv att känna detta. Kram

2011-07-16 @ 08:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0