Mer vardagsmotion

För att få mer motion i din vardag så finns det lite olika saker du kan göra för att just få de extra kilometerna på cykeln eller med hjälp av dina fantastiska ben.

Ta en promenad med din vän och ta igen förlorad tid istället för att sätta er på ett cafè. Där finns det en större möjlighet att du tar och köper sötsaker.

Ta cykeln till jobbet, mataffären, vännen osv. Du kommer märka inom kort om du gör detta regelbundet att dina ben blir fastare och du kommer se de snygga fram- och baklårmusklerna smyga fram.

Gå ut på en promenad när du pratar i telefon eller när du känner att sötsuget börjar komma i långsamt takt. 

Försök att alltid börja din dag med en morgonpromenad, bara för att kicka igång dagen och för att du inte ska behöva ta en kopp kaffe för att bli pigg.


Med detta inlägg vill jag bara säga några saker till. Kurvor, rumpa, bröst, smal eller mullig. Var stolt över din kropp! För är det någon som inte håller med mig när jag säger att Beyonce är förjävla snygg med sina kurvor?


Kommentarer
Postat av: emelie

jag cyklar OCH går promenader varje dag, förutom nu när jag är förkyld! : /

2011-07-12 @ 18:23:38
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0