Egoboost!

Med detta inlägg vill jag att du ska hylla dig själv, jag vill att du ska pumpa i dig självförtroende och få en riktigt egoboost! Här nedan har jag skrivit tre saker jag gillar med mig själv, det du ska göra i kommentatorsfältet är att skriva tre saker du gillar med dig själv.

- Jag gillar
min passion för mat!
- Jag gillar att jag älskar att vara ensam!
- Jag gillar mina grönblåa ögon!

Nu är det eran tur! Ta dig den tid du behöver för att komma på just tre saker, för självförtroende är något man måste ha för att klara sig i livet. Kanske gillar du din kurviga kropp? Eller din passion för din hobby? Jag dör av längtan att få veta tre saker du gillar med dig själv!


Kommentarer
Postat av: Paaau

Omggg ok:



- Jag gillar min humor.

- Jag gillar min sociala förmåga.

- Jag gillar att jag är ordningsam.



Fett bra! :*

2011-07-14 @ 20:13:16
URL: http://paulinaolin.blogg.se/
Postat av: Vonskareng

Jag gillar mina långa ögon fransar. Jag gillar att jag har en bra sångröst. Jag gillar min envishet. Ngt sådant? Känns bra att skriva sånt här faktiskt... :)

2011-07-14 @ 20:27:12
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar att jag sprider positiv energi omkring mig, min kurviga men tränade kropp och att vågar fast jag kanske inte gör det egentligen :)

2011-07-15 @ 12:33:33
URL: http://annamathisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar att jag är ordningsam

jag gillar mitt långa hår

jag gillar att jag är idé rik :)

kul!! <3

2011-07-15 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0