Amazing thai

Idag så åt jag som sagt på en resturang med mina vänner, Amazing Thai heter den. Jag måste bara säga detta, maten var hur god som helst. Rekommenderar den verkligen! Man kan äta buffè för 175 kronor och då får man ta hur mycket man vill, plus att man får glass och frukt till efterrätt som ingår.

Först så fick man ta av en grönsaksbuffè, sedan så fick man ta kött och nudlar eller ris. Efter man har tagit det så gav man sin mat som man har tagit till en kock som stekte maten mitt framför ögonen på än, gillade det starkt mycket. Jag vet inte varför men det blev mycket mysigare då och stekta grönsaker är sååå gott :D Här kommer lite bilder ifrån idag!


Min mat! Grönsaker, räkor, kyckling, kött och fläsk. Mums!


Fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0