2a januari 2011

Hej på er! Jag har varit fullt upptagen hela dagen men nu har jag tid att klämma in ett blogginlägg. Jag har åkt skidor nästan hela dagen, hur härligt som helst. Men jag måste bara säga detta, jag måste verkligen se ut som en pajas när jag åker. Tänk er, skidorna lååångt ifrån varandra, utsräckta armar, antingen för böjda eller inte böjda ben alls och jag vet inte hur många gånger jag nästan har ramlat. Iallafall, det måste se väldigt roligt ut :D

Förresten, vad tycker ni om min nya header? Ännu är jag inte klar med designen i menyn, hann tyvärr inte klart med det när jag höll på med headern. Kommentera gärna vad ni tycker om det som är nytt hittills!



Eftersom ni inte kan skratta åt mig när jag åker skidor så får ni skratta åt detta istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0