Fantastic photo

Jag tycker att denhär bilden av Ann är helt fantastisk. Älskar färgerna och hennes ansiktsuttryck ger bilden en speciell känsla. En sak som jag konstant tänker på är att Ann i Top Model inte ser ut som en modell, enligt mig, i verkligheten. Det är bara på bilder som hon blir helt fantastisk och jag förstår inte hur hon gör det.

Om hon bara kan slappna av lite och visa mer av sin personlighet så tror jag att hon kommer vinna tävlingen. För just nu så vill jag bara skaka om henne för hon är så tystlåten och blyg! Jag menar, hon är med i Top Model och får råd av självaste Tyra Banks. Vilken jäkla dröm!! :D

Kommentarer
Postat av: Paaaaau

Uuuuh, vill du veta en hemlis? ;)

2011-02-14 @ 21:38:07
URL: http://paulinaolin.blogg.se/
Postat av: anna

åh jag håller med! tycker verkligen att hon borde liksom bli mer "outgoing"! har sett finalen redan, den har ju redan sänts i usa ^^

2011-02-14 @ 22:32:05
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0