SMÄLLFET


Idag har jag varit så otroligt sugen på godis, almondy daim- princesstårta, apelsinkrokant, dumle, center, geisha, ballerina.. Jaa allt man kan tänka sig! Efter skolan kände jag bara för att köpa med mig allt jag kan hitta och trycka i mig det framför teven, ååh vad gott det skulle vara! Är faktiskt stolt över mig själv att jag inte köpte med mig något hem och att jag inte har ätit något onyttigt på över en månad, men attans vad gott det skulle vara!!

Frågan är nu bara varför jag sitter och kollar på google som består av choklad, tårta, kakor och godis? Inte det smartaste kanske..

Kommentarer
Postat av: Pauline

fin blogg❤

2011-02-03 @ 22:13:25
URL: http://paulineart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0