Rock with you

Jag fick en kommentar där en tjej frågade om jag kunde lägga upp mått för midja, byst och höft. Here we go!

Midja (under naveln): 68 cm, höft (där rumpan går ut mest): 87 cm och byst: 78/79 cm.

 

Är inte denhär musikvideon hur underbar som helst? Den utstrålar verkligen glädje, det är nästan så att jag får kramp i munnen för jag kan inte sluta le när jag lyssnar och kollar på denna musikvideon. Kan nästan slå vad om att ni sitter med ett leende på läpparna just nu om ni har klickat på play, vilket ni bör göra!


Kommentarer
Postat av: MS CHANNEL BLACK

Ja MJ är legendarisk! Lycka till med modellkarriären!!

2011-02-09 @ 18:37:53
URL: http://channelblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0