Med ett kuvert i handen



Nyduschad tjej med ett kuvert i handen, kan ni gissa vad det är i? Den som gissar rätt blir belönad med en länkning här i bloggen. Jag kan ge er en ledtråd, min modellagentur. Åh, kan fortfarande inte fatta att jag kan säga så.

P.S! Ni har fram till klockan nio på er att gissa, sedan så äre slutt med tid!

Som alla andra måndagar åkte jag direkt efter skolan till gymmet för ett stenhårt spinningpass, kom hem helt slut i kroppen och såg att det stod ugnspannkaka med lingonsylt på bordet och ett leende trädde sig fram på mina läppar. Nu ska jag bara dra på mig mina mjukiskläder och följa med pappa och handla. Perfekta tillfället att lägga ner färska jordgubbar i vagnen, frukosten imorgon är redan planerad om planerna går som de ska i mataffären.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0