Håller tummarna



Jag sitter nu och håller tummarna att jag fick napp hos någon av affärerna jag lämnade in mitt CV till, förhoppningsvis så ringer min telefon om några veckor och meddelar nyheten om att jag ska på arbetsintervju. Jag skulle bli SÅHÄR glad, är i stort nöd av pengar under sommaren.

Samhällsprov imorgon vilket innebär att jag kommer plugga intensivt fram tills klockan tio ikväll då
Uppdrag: Missbruk kommer och såklart matpaus(er), hehe. Hur många av er blir helt överlyckliga om ni behövde plugga på EUs historia, institutioner och framtid? Didn`t think so! Nu väntar plugg, vi hörs senare idag!

Kommentarer
Postat av: Johanna Finland-Sverige-Norge

Lycka till!!! :-)



Jag har sökt lite jobb till sommaren men har bara sökt online. Borde gå in på riktigt men har ej hunnit. Nu pluggar jag marknadsföring men den kursen tar ju slut till sommaren.

2011-02-03 @ 18:30:04
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0