Given my self a new promise

Gosh, det var inte lätt att kolla på. Satt med tårar i ögonen hela tiden och i slutet när Oprah intervjua Blanket, Paris och Prince blev det inte lättare. Men jag är ändå glad att jag kollade på intervjun, fick till exempel reda på av Paris att Michael lagade väldigt god mat och det hade jag inte någon aning om. Då kom ett leende kom fram på mina läppar. Blev även bländad av Paris skönhet, hon är förbaskat vacker den tjejen.

Nu har jag gett mig själv ett löfte. Istället för att gråta över förlusten ska jag istället le och vara glad för allt bra Michael gjorde för världen och vilken gåva det är att varje dag få lyssna på världens bästa musik.


Kommentarer
Postat av: becca

sv: bara bra :D händer i helgen då?? :D

2011-02-25 @ 14:54:33
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Sannie

snygg du e kvinna!! :O

2011-02-25 @ 15:19:21
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0