27e februari 2011

Godmorgon! Vaknade klockan tio imorse och har legat i sängen och skrivit på ett skolarbete sedan dess medan favoritens musik har strömmat ut ur högtalarna. Min söndag är ganska så fullpackad men det gillas starkt. Senare idag ska träna men måste plugga en hel del innan dess så det är det jag kommer sysselsätta mig med innan jag kilar ner till bussen för ett träningspass. När jag kommer hem blir det att äta middag och sedan bär de av hem till Linda för en filmkväll, bra söndag.

Vad är era planer denna söndag?


Dagens frukost bestående av: Naturell yougurt med ananas, aprikos, hallon, valnötter, linfrön och russin. Juice och två ägg med kaviar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0