Today`s dinner

Det blev lax med quinoa-röra som bestod av: Creme freiche, vitlöksdressing, oliver, tomater, advokado samt paprika. Riktigt smaskigt och nyttigt!

Egentligen skulle jag vilja gå ut på en långpromenad men vädret lockar inte speciellt mycket. Jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer vara (men svinkul!!) att börja träna på riktigt igen efter påsklovet då jag nästan bara gått promenader, förutom några besök på gymmet, på grund av förkylning. Är nästan frisk nu, bara pyttelite kvar, vilket gör att jag antagligen kommer börja träna smått nu under påsklovet. Taggad tjej!


Blev ingen bild på min mat så det får bli en bild ifrån min senaste plåtning istället!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha, USA is the place to be in! Jag smsar :) längtar tills vi ses (håll tummarna för fint väder)! Puss o kram

2011-04-12 @ 20:42:40
URL: http://karinisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0