Sick

Jag är helt död. Har ont i huvudet, ont i bihålorna, det känns som om jag har feber, det gör ont i ögonen när jag kollar och så är jag galet förkyld. Jag ville bli lite småsjuk så jag kunde stanna hemma ifrån skolan men inte såhär sjuk, haha.

Iallafall, jag är på ätarhumör!! Idag har jag ätit frukost, banan, lunch, cashewnötter, lösgodis, dubbelmacka, lite chips och tvä knäckemackor. Hehe, trodde jag skulle vara tvärtom eftersom jag är sjuk men icke. Imorgon är det nog tvärtom, förmodligen stannar jag hemma ifrån skolan imorgon för jag är så JÄVLA trött just nu. Har samtidigt lite ångest för jag vill träna och vara i bra fysisk form till Karibien.. Fml.

Kommentarer
Postat av: Bellan

Åååh det blev som du ville!! Du blev sjuk, haha ;-) <3

2011-04-06 @ 21:03:41
URL: http://isabelli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0