11e april 2011


Freedom!!! Engelska provet är över och jag kan nu pusta ut, nu kan jag njuta av göteborgs underbara väder. Var ute nyss på en powerwalk i 45 minuter i mina Reebooks Easytones, hur mycket jag än vill sätta på mig joggingskorna så måste jag stå emot. Min förkyldning sitter fortfarande i, tips på hur man kan bota en förbaskat  jobbig förkylning?

Förresten, kommer antagligen börja pyssla med en ny design till bloggen idag. Känner att det är i stort behov just nu! Glömde nästan fråga, hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Little Miss Trouble

Grymt!! E dom bekväma att gå i? Är det någon skillnad mot vanliga jogging/walkingskor?

Det är dunderkur med c-vitamin och ingefära!!

T.ex. citronté som du kokar bitar med ingefära i. Annars är alltid naturpreparat som echinacea eller Kan Jang effektiva.. och sömn=)

Haha jag ska förresten till Göteborg i morgon! =)

2011-04-11 @ 19:19:36
URL: http://littlemisstroublemusic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0