Redo för träning!




Jag har suttit och pluggat om antiken, dötråkigt. Jag somnade nästan när jag satt med boken och läste igenom vad vi ska ha prov på, gud hjälpe mig. Men det är bara att ta sig i skinnet och försöka få in all information i huvudet.

Just nu så har jag precis gjort mig iordning för imorgon. Vilket innebär att raka benen osv. noppa ögonbrynen och fixa till naglarna. Nu känner jag mig faktiskt jätte fräscht för nu när det har blivit så kallt så har jag inte brytt mig om att raka benen eftersom man ändå inte går barbent, riktigt skönt :D

Nu blir det iallafall träning. Spinning och S-core står på schemat med Tove, härligt som bara den! See ya! :)

Kommentarer
Postat av: julia

Hejj söt blogg ;)

Jag har just nu frågestund på min blogg,

jag skulle bli skit glad om du ställde några frågor.

Kram ! ;)

2010-09-30 @ 19:55:17
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0