Pirr i magen

Jeky Dress SEK 249, Ichi - NELLY.COMPrice Glen Shoulder Dress SEK 199, Rut m.fl. - NELLY.COMIvys Mahem Tank SEK 399, Insight - NELLY.COM Jersey Mesh Top SEK 479, Elise Ryan - NELLY.COMAcacin Dress SEK 2199, By Malene Birger - NELLY.COMKovacs Dress SEK 1599, Stylein - NELLY.COM

Om en vecka så åker jag till Jönköping för att plåtas och det har redan börjat pirra i magen, jag tror inte ni förstår hur mycket jag längtar. Det ska verkligen bli hur roligt som helst och jag ska rocka fett på plåtningen haha! :D
Så för att vara väl föreberedd så sitter jag nu och kikar på Nellys hemsida hur modellerna poserar så jag får inspiration och kan utgå ifrån deras poser och sedan bygga på nytt.

Ååh, nästa fredag så kommer jag antagligen komma hem vid denna tiden efter att ha plåtats i några timmar. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: N

låter roligt med plåtning =)

2010-09-25 @ 12:38:40
URL: http://niris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0