8e september 2010

Godmorgon!

Jag satte klockan på åtta idag och gick ut på en morgonpromenad i 20 minuter. jag har ätit en god och nyttig frukost så nu har jag fått en väldigt bra start på dagen. Min förkylning har inte blivit bättre och jag känner fortfarande lite i halsen så jag hoppas att det har försvunnit tills imorgon så jag kan på gå på spinning- och ett S-core pass på gymmet. Har ni lyckats hålla er borta från förskylningen?

Nu ska jag snart sticka iväg till skolan och gå på mattestugan och sedan skriva på mitt och Hannas samhällsarbete. Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare idag! ♥




Kommentarer
Postat av: ELSA ☮- tjugonionde oktober

Jag blev precis frisk från en förkylning. Skönt att kunna springa spåret igen. :)

2010-09-08 @ 21:11:39
URL: http://tjugoniondeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0