7e september 2010

Jag har ont i halsen, verkligen toppenbra! Jag vill INTE bli sjuk, jag får inte bli sjuk. För det första så vill jag inte missa något i skolan och för det andra så vill jag träna massvis denna veckan, dethär är så typiskt. Jag hoppas verkligen att det går över tills jag kommer hem, annars så är det inga glada miner när jag kommer hem haha.

Hoppas att ni har haft en bättre start på dagen än jag, Michael Jackson är det enda som kan bota mitt humör just nu. Dags att sätta på favoriten och snart så bär det av till skolan, ha en bra dag! ♥


Byxor är från Zara, toppen och cardigan är från H&M, väska ifrån Åhlens, Klocka från Klockmaster och mina örhängen är från glitter. Idag har jag bara på mig lite puder, ögonbrynspenna och så böjda ögonfransar!

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

så fin du är!

2010-09-07 @ 11:28:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0