22a september 2010



Godmorgon solstrålar! Som ni vet så har vi en schemafri dag idag men jag behöver verkligen gå på mattestugan känner jag, har inte riktigt koll på det som vi har gått igenom senast. Innan lektionen igår så kände jag att jag hade koll på det mesta men sedan så när vi gick igenom en ny sak igår så blev mitt ansikte som ett frågetecken, haha.

Nu innan jag tar bussen till skolan så hade jag tänkt att läsa lite i naturkunskapen eftersom vi har ett läxförhör på måndag, lika bra att börja i tid! Snart så kommer dagens outfit upp här, vi hörs snart! :)

Kommentarer
Postat av: malin

lycka till med matten :)

2010-09-22 @ 09:10:18
URL: http://malinfrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0