Godnatt läsare

Vad är bättre att avsluta kvällen med än att sitta och lyssna på sin absoluta favorit artist som får en att njuta av stunden och glömma bort allting annat? Jag tror faktiskt inte det går att avsluta kvällen på något annat sätt. Imorgon kommer jag att vakna upp på rätt sida, det vet jag redan nu :D



Jag tänkte ta upp en läsares fråga i detta inlägget och hon undrar när jag började lyssna på MJ och varför jag gillar honom så mycket. Jag var elva år gammal när jag lyssna på Michael första gången och jag fastnade direkt så nu är det sex år sedan jag började lyssna på Michael. Tänk er att lyssna på en artists låtar i sex år och inte tröttnat ett dugg, helt underbart!
Varför jag gillar Michael så mycket är för att hans musik tilltalar mig och går rakt in i själen på mig. Michaels musik får mig att bli lycklig, jag ryser i kroppen för att musiken är så bra och mitt humör blir på topp så fort hans musik strömmar i mina högtalare. Sedan också för att han ger så mycket och begär inget tillbaka, han är så osjälvisk som man kan bli och det borde fler vara. Nu sätter jag stop här för annars kommer denna texten aldrig ta slut, haha!

Hoppas du fick svar på din fråga! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0