IN DECEMBER

Favoriten strömmar just nu ut ur högtalaren och jag kan knappt vänta till Michaels nya album. Fattar ni hur länge jag har väntat på detta? Har sökt runt som en galning på internet för att kanske få höra ett litet smakprov av de nya låtarna men icke. Det ser ut som om jag får vänta tills den 10e december men attans vad svårt det är. Jag längtar verkligen tills jag går ut ur skivbutiken med skivan i handen och ett stort leende på läpparna :D

I hans album Invincible så finns det verkligen några kick-ass låtar som är helt jäkla fantastiska. En av mina absoluta favoriter är Privacy, lyssna på låten och kolla på texten. Jag sitter häpen efter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0