Arg, ledsen och besviken

Jag vet inte riktigt vad jag ska börja med. Det är så mycket jag måste få ut ur mig. So here we go..

Jag är så fruktansvärt arg, ledsen och besviken på dig. Jag gjorde så mycket för dig och det betydde ingenting för dig, absolut ingenting. Jag blir så arg på mig själv för att jag följde efter dig överallt, gjorde så mycket för dig och sedan så sket du i mig. Jag fattar inte varför jag var så dum och gjorde så. Du mår ju inte dåligt över det ett dugg utan nu är det jag som mår dåligt över det. Jag var din släppinne, jag var din väska som du gick runt med överallt och sedan så dumpa du den hemma. Jag försökte komma dig nära och jag försökte bli din kompis men tydligen så betyder jag ingenting för dig. Det gör mig så ledsen, så arg och besviken. Hur kunde du göra så egentligen? Du gjorde detta mot mig i över ett år och jag fatta ingenting, jag bara följde efter och insåg inte vad du gjorde. Jag förstår verkligen inte hur man kan göra så mot folk. Och det roliga är att du mår inte dåligt över det ett enda dugg utan det är jag som mår dåligt över det. Jag mår dåligt över att jag lät dig göra så mot mig och det är så skrattretande så det inte är sant. Jag betydde verkligen ingenting för dig, utan du ville bara ha mig för stunden. Hur tror du det får mig att känna? Inte bra iallafall.

Jag ska försöka sluta att lägga energi på dig men det kommer inte gå bra. Har en tendens att ta åt mig precis allting som jag inte ska ta åt mig.

Kommentarer
Postat av: Milen

<3

2010-11-03 @ 20:24:01
Postat av: Jessika

Louds of Love <3

2010-11-03 @ 21:20:52
URL: http://festina-lente.devote.se
Postat av: josefine

<3

2010-11-03 @ 23:33:17
URL: http://josefinekagelind.devote.se
Postat av: Abir

låter inte roligt :( sånna vänner är inte bra och ha! hoppas du mår bra snart! lots of love <3

2010-11-04 @ 13:01:11
URL: http://www.abirs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0