A walk in the dark

Det blev en timmas promenad istället för ett spinningpass! Kände att jag inte ville gå på passet idag eftersom jag ändå inte skulle kunna köra fullt, det får jag göra resten av veckan istället! Tisdag, onsdag och torsdag blir det riktigt hård träning. Detta gillas starkt!

Märkte också att det blir mörkt så himla fort nu, gick ut kvart över fyra och redan vid kvart i fem så var det mörkt ute. Sedan klockan fem så var det nästan kolsvart, om jag får säga det själv så tycker jag det är väldigt mysigt. Fast det kommer jag antagligen ångra när jag får känna på hur mörkrädd jag egentligen är, haha :D


Kommentarer
Postat av: HannaBanana

Vad snygg du är i mössa!:000

2010-11-08 @ 19:21:10
Postat av: vonskareng

jag gillar mörkret! :)



stört snygg header!, fast den förra var också fin :)

2010-11-08 @ 21:29:18
URL: http://metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0