18e november 2010

Godmorgon! Idag så mår jag bättre som tur är. Men i framtiden så har jag bestämt att jag inte ska bete mig som om jag är okej fast jag inte är det, jag mår inte alls bra utav det så jag fattar inte varför jag gör det.

En skoldag väntar och jag är inte alls pepp på det. Min energi är på botten för jag ser nu att jag har världens runda ringar under ögonen, great! Kan det kanske ha något att göra med att jag somnade vid halv ett igår och jag gick upp sex idag? Haha. Nu ska jag lyssna färdigt på favoriten och sedan kila iväg till hållplatsen, hoppas ni får en underbar dag! :)

P.s! Kika in här vid tolv, då kommer det upp ett inlägg. Ska testa på den tidsinställd-grejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0