Mer vältränad kropp!

En timma på crosstrainern, CHECK!
Styrketräning för hela kroppen, CHECK!
Ätit en god middag, CHECK!

Det blev inget indoor walking pass idag. Kom till gymmet en timma och en kvart innan passet skulle börja så jag ställde mig på crosstrainern och valde konditionspasset, piss jobbigt. Men attans vad bra träning det är så det är bara att köra tills man inte orkar mer.

Mitt motto när jag tränar är: När du känner att du inte orkar mer, det är då man måste fortsätta för det är då resultaten kommer. Du orkar så mycket mer än vad du tror!


Mitt mål inför sommaren som kommer om en halv evighet är att få en mer vältränad kropp än vad jag hade i somras. Jag vill få lite mer brottararmar och så skulle inte lite mer benmuskler sitta fel! OBS, jag vill inte bli smalare. Jag är nöjd med hur smal jag är och jag vill inte ändra på det.


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag tänkte på det!

Vilket gym tränar du på?

Du är ju en riktigt träningsnarkoman. Hehe, hjälp mig att bli det.. Ligger bara och latar mig för det mesta ;)

2010-12-14 @ 20:06:22
URL: http://aliciastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0