GREEN TEA

Jag är inte ett stort fan av grönt tè men om jag häller i en liten klick av honung och citronsaft så smakar det faktiskt gott! Nu när det är så kallt ute är det skönt att sitta och koppla av med en kopp tè med en bok i handen eller framför teven. I mitt fall så blir det framför teven, haha.

Psst! Grönt tè är också bra för...

om du dricker det dagligen så ökar din ämnesomsättning och du går ner i vikt.

det motverkar akne. (anledningen till varför jag ska börja dricka minst 2 koppar om dagen)

trötta ögon. Blöt en bit tyg med kallt grönt te och lägg den över dina slutna ögon, ögonen freshas upp och huden stramas upp.

Källorna hittar du här och här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0