Från negativt till positivt

Jag frågade mamma för en liten stund sedan om hon tyckte att jag skulle åka och träna eller inte. "Ta jullov ifrån träningen nu dagarna innan jul, du kan träna i mellandagarna. Det förtjänar du, du som tränar så mycket annars."

Det var svaret jag fick ifrån mamma när jag frågade. Och jag tycker hon har rätt, jag förtjänar att ta ett break från träningen. Jag tror min kropp mår bra av det, få lite vila. Men efter Julafton då ska jag träna som sjutton, har proppat i mig allt för mycket godis nu på två dagar. Lär inte äta godis på flera veckor nu, det har helt enkelt blivit för mycket nu innan vi skulle åka..

P.S. Vi har bokat resan nu till Aruba i Karibien, bara 3 och en halv månad kvar ungefär! Happy happy girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0