Familjen Björn

Familjen Björn hade bestämt att de skulle åka till Dominikanska Republiken i Karibien och den 21a december skulle planet gå till paradiset. De skulle först flyga ifrån Landvetter, mellanlanda i Frankfurt och sedan åka ifrån Frankfurt till Karibien.

Den 21a december sätter de sig i taxin och blir körda till Landvetter. Klockan är ungefär nio på morgonen när de kommer dit och de checkar in och allt går väldigt bra. Ingen försening på flyget till Frankfurt och det såg väldigt lovande ut trots snökaoset i Europa. För att döda tid så sätter de sig på ett cafè och väntar tills att klockan ska bli tjugo i elva då planet går. En timma innan planet ska avgå ser de att planet är försenat men de kan inte säga en tid när det ska avgå. Great, då kommer de missa flyget i Frankfurt till Dominikanska på grund av förseningen!

Hoppet stiger när de ser på hemsidan att flyget i Frankfurt till Dominikanska är försenat det med. Klockan fyra ska planet avgå nu ifrån Frankfurt. Tiden går och de får sedan reda på att den preliminära avgångstiden ifrån Landvetter till Frankfurt är klockan fem på eftermiddagen, där var det kört. De skulle missa flyget till Dominikanska och nästa flyg går inte förens på fredag och det var fullbokat. Det såg väldigt mörkt ut och i Frankfurt var det K A O S, de kunde inte ta emot flera flygplan på grund av snön.

De avbokar hela resan för att de inte skulle kommit fram till Dominikanska, det skulle inte gått. Det skulle blivit stopp i Frankfurt, de kanske inte ens skulle kommit till Frankfurt.

De sätter sig i en taxi och åker hem efter att ha längtat till att få vara i paradiset och värmen i två veckor. Krasch, bom, bang!

Guess what? Familjen Björn är min familj och historien som jag berättade nu är sann. Vi var tvugna att avboka hela resan till Dominikanska ifrån Landvetter och åka hem igen. Vilket jävla skämt?!?!

Jag är så jävla pissed off, jag är så grymt ledsen, hade sett fram emot detta så mycket. Så jag råder er, mellanlanda INTE i Frankfurt. Frankfurt är anledningen till att vi inte kunde åka. Jag är så galet arg, jävla skitpisskorv! Alltså förlåt men jag tror inte ni förstår hur arg jag är, jag vill vara påväg till Karibien just nu!

Vi skulle vara påväg till turkost hav, sol, bad och värme och hotellfrukost just nu, åh!! KILL ME



Kommentarer
Postat av: Hanna

VAAA?! Fyfan vilken skit. Förstår att ni är arga och besvikna! :(

2010-12-21 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0