Day 6 - Your best friend

Min bästa vän är bosatt i Stockholm, i Stockholm. 6 timmar härifrån med bil, jag tror inte ni förstår hur mycket det suger. Egentligen så vill man ju bara kunna skicka ett sms med texten "ska vi ses?" och så inom en timma så är man fullt upptagen med att skvallra. Men istället så behöver jag och min bästa vän planera evigheter innan vi bestämmer för att träffas, men vad ska man göra? När vi väl ses så uppskattar man verkligen tiden och man vill inte spillra någon tid alls. Det som smärtar mest är att jag bara träffar henne ungefär 4 gånger per år, ibland mindre men det brukar aldrig bli mer.

Men jag är iallafall väldigt glad över att jag har en sådan bra vän. Isabelle heter hon och det är väldigt många som blir förvånade när jag säger att hon är 2 år yngre än mig. Men jag ville bara att du ska veta att jag älskar dig oerhört mycket




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0