Day 2 - Your first love

Jag måste säga att jag aldrig har varit kär, aldrig någonsin. Lite tråkigt faktiskt. Jag skulle vilja gärna kunna skriva om min första kärlek men tyvärr kan jag inte det. Men det är en kille som jag har haft en liten crush på men det finns ingen möjlighet i världen att ni får reda på vem det är, det behåller jag för mig själv.

Men jag tror inte jag var kär men liite förälskad var jag nog. Men det är en sak som jag inte fattar, hur vet man om man är kär eller inte? Är det som jag tror att man får fjärilar i magen när man träffas, man blir nervös?

Men alla ni som har en pojkvän är jag väldigt avundsjuka på, skulle så gärna vilja vara kär och ha en pojkvän :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0