Day 1 - Introduce yourself

Jag är en 17-årig tjej som går på Ingrid Segersteds och läser inriktningen Europa och världen. För 3-4 månader sedan blev jag antagen hos Avenue Modeller och en av mina största drömmar gick i uppfyllelse. Det första året är alltid segt så det är bara att ha tålamod och vänta tills det första året har passerat. Men jag är så förbannat lycklig över att säga att jag är modell, jag kan fortfarande inte fatta att jag kan säga det :D Vill du se min portfolio? Klicka här eller så finns länken i menyn.

Vad ska jag säga om mig själv egentligen. Många av mina vänner skulle nog sagt att jag är en träningsnarkoman och ett nyttighetsfreak. Jag får la hålla med om båda, men jag mår himla bra av det så jag tänker inte sluta.

Förutom att träna så gillar jag att träffa mina vänner på fritiden, gå på bio, fika, det vanliga helt enkelt. Jag är absolut ingen festmänniska, min tid kommer när jag har fyllt 18 vilket jag gör i mars. Alltså snart!!

Jag har min bästa vän i Stockholm, förjävla jobbigt må jag säga. Även om det är jobbigt och jag saknar henne galet mycket så funkar det trots allt bra. Men det finns stunder då jag bara vill sätta mig på tåget och aldrig åka ifrån Stockholm, favvo stad.

Jag är också en tjej som är galen i Michael Jackson, ni borde ha sett det om ni kollar på min design vid dethär tillfället. Jag har lyssnat på Michael sedan jag var 11 år och jag har inte tröttnat ett enda dugg på hans låtar, han är en av de viktigaste personerna i mitt liv och min hjälte och förebild. Jag stoppar nu med att skriva något mer om han för annars kommer denhär texten aldrig ta slut. Gå in på kategorin "Michael Jackson" om ni vill läsa om djupare saker om vad Michael betyder för mig.

Nu har ni fått en liten presentation om mig själv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0