Börja äta nyttigt. Steg 1; skippa läsken!


Jag vet inte hur längesedan det var när jag drack läsk senast, men det är ett bra tag sedan och vet ni vad? Sedan jag slutade dricka läsk så har jag börjat äta mycket nyttigare. Godis, chips och kakor är så som bortblåsta för tillfället för mig. Och jag tror det är tack vare att jag har slutat dricka läsk. Mitt sockersug har minskat oändligt och jag mår så himla mycket bättre.

Så första steget är att sluta dricka läsk, det är mycket lättare än vad ni tror.

Kommentarer
Postat av: vonskareng

ett tips som jag har är att bli vegeterian, det är jag (fast pga djuren såklart) och jag har märkt att man börjar äta så mycket bättre av att vara det :)

2010-12-04 @ 18:38:14
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0