A walk in the snow




Jag har varit ute på en timmas promenad med favoritens musik i hörlurarna under hela min vistelse ute, guldvärt. Det som var faschinerande var att jag märkte inte ens att det blev mörkt förens jag var påväg hemåt, pang sa det bara så var det mörkt.

En sak som jag inte gillar med vintern är mörkret, är så fruktansvärt mörkrädd. Varje gång jag går igenom en mörk gata eller går nerför min trappa under natten får jag alltid känslan att det går någon bakom mig och så börjar jag springa. Är ni också mörkrädda?


Kommentarer
Postat av: vonskareng

hell yeah! :) fast har jag min hund hos mig så är det lugnt! :)

2010-12-08 @ 18:16:04
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0