15e december 2010

Godmorgon solstrålar! Jag har en fullspäckad dag idag även om jag är ledig. Första stoppet är att klippa mig, efter klippningen blir det att gå på ett Bodycombat pass! Har aldrig testat på det innan så det ska bli intressant och se om det är roligt, har någon av er testat Bodycombat?

Sedan bär det av till en kompis och jag vet inte hur länge jag blir kvar där. Har tidsinställt Your definition of love klockan tre så kika in här då. Annars hör vi när jag kommer hem, ha en jättebra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Lizy

Låter ju som en asbra dag iaf! Fullspäckad med bra saker !:) Hade ju varit skitjobbigt om en ledig dag var full av trista "have to do"-saker!

2010-12-15 @ 12:19:50
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0