Blinded by her beauty




Candice Swanepoel

Candice Swanepoel har blivit min nya favoritmodell efter att ha kollat på Viktoria Secrets Fashion Show 2011. Jag blev helt bländad av hennes skönhet och jag har letat runt som en galning för att ha reda på hennes namn och jag har äntligen hittat det! Nu när jag har sökt på hennes bilder på google sitter jag med en häpen mun och funderar över hur vacker en människa kan vara, jag skulle kunna döda för att se ut som henne.

Ni kommer få se mycket av henne här i bloggen, jag fullkomligt älskar henne. Skönhet på högsta nivå. Hon fick mig till och med att starta en ny kategori här i bloggen, Skönhet för mig, försök slå det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fastande också för henne under showen!



Hur går det för ditt modellande?



Sköt om dig!

2011-01-28 @ 13:11:36
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Linnea

oj.. vilken skönhet

2011-01-29 @ 17:20:16
URL: http://linneala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0