Some thing in life we just don`t wanna se



Tänk er känslan att stå längst fram och se Michael Jackson live, den största inom musiken live. Se Michaels alla geniala rörelser, lyssna på hans underbara röst och se hur han gör allt perfekt. Jag skulle göra vad som helst för att få uppleva det, för att få stå längst fram på hans konsert. Vet ni hur lycklig jag skulle bli? Den upplevelsen skulle göra mig till den lyckligaste personen på denna jord, det kan jag lova er.

Jag menar, kolla bara på denhär videon?! Det är sjukt hur perfekt han gör allting, alla rörelser, rösten och han ger allt vad han har. Han gör allt för att sina fans ska få ett minne för livet. Den bästa upplevelsen i deras liv.

Det suger rent ut sagt att jag aldrig kommer få uppleva det, det suger att du inte finns mer. Det suger röv och jag hatar det. Kom tillbaka, gärna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0