Passion for chocolate


Jag har fått tillbaka min passion för choklad. Innan jag tog min första tugga på min apelsinkrokant som jag köpte med mig hem så hade jag inte ätit choklad på en månad, och nu njuter jag verkligen av min choklad. Det gjorde jag inte innan, det var ju sådant man åt en eller två gånger i veckan så det var la inget märkvärdigt med choklad?

Så därför har jag bestämt mig för att bara äta godis, choklad eller chips en helg i månaden. Då kommer jag att uppskatta smaken mycket mer och det är mer hälsosamt än att äta det en eller två gånger i veckan.

Är någon av mina läsare som är sugen på att göra samma grej?

Kommentarer
Postat av: SOFIE

åh choklad <3

2010-09-04 @ 17:53:06
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag äter faktiskt inte jätteofta choklad. Men det är ju ett bra sätt att minska både godsaker, men som du säger att man uppskattar det mer. :)

2010-09-04 @ 18:39:34
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0