Drömmer mig bort



När jag sitter och kollar på Top Model så vet jag verkligen vad jag vill göra i framtiden. Jag vill kunna jobba som modell på heltid och jag vet att det inte händer många men jag håller hoppet uppe. Jag är fortfarande inne på mitt första år och jag vet att just nu går det j*vligt segt och dåligt men jag får inte förlora hoppet. Avenue valde mig av en anledning, de tror på mig och att man blir antagen hos en modellagentur händer i 99,9% av alla lägen. Jag förstår fortfarande inte att jag blev antagen och jobbar just nu som modell hos Avenue.

Det som jag hoppas på nu är att jag får gå på några gratis-plåtningar så att jag får fler bilder i min portfolio!

Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Jag tycker absolut att du skulle passa i topmodel, men jag är verkligen ingen expert :)!

2010-09-08 @ 20:03:21
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0