Vitamin B5

Som ni vet så försöker jag få bättre hy och jag tänker inte ge upp tills det inträffar. Jag har provat hur mycket som helst men inget har hjälpt så mycket men jag har hört talas väldigt mycket om Vitamin B5 som tydligen ska ta bort finnar och orenheter. Dethär ska jag nu också testa! Jag har beställt hem två burkar av Pantotensyra eller Kalciumpantotena (Vitamin B5) härifrån. Jag har läst på andra sidor att man ska ta 20 kapslar om dagen men på denhär sidan står det en kapsel om dagen och det känns mer pålitligt.

Nu hoppas jag på resultat inom några veckor, annars vet jag inte vad jag gör. Ärligt talat så vet jag inte vad jag gör, jag kommer antaligen bryta ihop. Jag orkar inte kolla mig i spegeln på morgonen och det första jag ser är stora röda prickar. Det tär så mycket på mitt självförtroende.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag äter b-vitaminer en gång per dag i samband med måltid, bara för att det är bra för håret, naglarna m.m. Har också hört att det är bra för hyn, men undras om b-vitamin och vitamin b5 ger samma påverkan? Hoppas det, hehe! :)

2010-11-14 @ 11:41:46
URL: http://karinisabel.blogg.se/
Postat av: i s a be l l e g

Jag äter också Vitamin B5, känner precis samma. Har det funkat för dig? :)

2011-04-10 @ 13:59:12
URL: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0