MY DREAMS

Något som jag tänker konstant på är min framtid. Vad sjutton ska jag arbeta med? Ska jag satsa helhjärtat på mina drömmar eller ska jag gå den säkra vägen och utbilda mig direkt? Jag blir galen av alla dessa tankar!




Några av mina stora drömmar; Först och främst så vill jag komma längre och bli större inom modellbranchen, jag vill kunna se mig själv på ett omslag av en stor tidning och gå en stor modeshow. Att vara modell är verkligen något jag brinner för, att bära och sälja smycken och kläder. Jag vill bo utomlands och jobba som modell, bo i en stor lägenhet i någon stor modestad och kunna försörja mig som modell. Nästa Tyra Banks vore inte helt fel.



Upptäcka världen och resa mycket. Jag och min vän har bestämt oss att åka till USA efter studenten och vara där under en längre tid. Vi ska resa runt i hela landet och bara ha det jävligt kul. New York är första stoppet!



Samtidigt som jag jobbar som modell utomlands så vill jag öppna min egna klädesbutik där jag designar mina egna kläder och sätter min personliga stämpel på vad mode är för mig. Jag vet inte vad mitt märke och butik skulle heta men Clothes by CJ eller Style by CJ. Något i den stilen tror jag.
Olika modeller vill jag ha som visar upp mina kläder men sådana modeller som inte alls är kända och stora inom modellbranchen. Jag vill ha unika modeller som ingen annan har, lyfta fram deras skönhet som ingen annan har sett. Om det går bra för min butik så skulle jag inom några år öppna flera butiker och runt om i världen. Drömmen skulle vara att min butik blir lika stor som H&M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0