Your help, please

Jag och Milen har bestämt oss för, om allt går som det ska, att vi ska boka en sista minuten resa så vi åker i juli. Frågan är bara vart? Nu kommer vi till delen där jag behöver eran hjälp. Om du har varit utomlands med vänner eller vet något ställe som är väldigt bra får du gärna skriva tips! Det ska vara ett hotell som ligger nära stan så man kan lätt gå ut på kvällen.

Redan nu vet jag att vi kommer ha förjävla kul och resan kommer vara ett minne för livet eftersom det kommer vara våran första resa tillsammans samt utan föräldrar. Resan kommer vara ett resultat av skratt, sol, bad, promenader, god mat och party. Jag är fett pepp! :D

Förhoppningsvis står jag i havet igen med bikinin på och njuter för fullt!

Kommentarer
Postat av: Paaau

ÅÅÅÅH NEW YORK! Fast nej ni vill bada. Och det är fett dyrt. Men ändå - NEW YOORK! <3<3 Annars typ kanske Kreta, fast kommer inte ihåg hotellet där. Eller om ni vill ha all inclusive så är Cortijo Blanco i Marbella jättejättejättemysigt!

2011-05-19 @ 16:32:29
URL: http://paulinaolin.blogg.se/
Postat av: josefine

Inte all inclusive, då missar ni bara massa. Det är roligare att vara på ett ställe där man får gå runt, prova olika restauranger, träffa på människor och se sig omkring typ. Om ni har all inclusive så fastnar man bara på hotellet. Ett tips bara, hehe. Sen är det sjukt mycket dyrare med all inclusive också, hehehehh (logiskt)

2011-05-19 @ 18:47:38
URL: http://www.josefinekagelind.devote.se
Postat av: Isabel

Kom och hälsa på mig i frankrike på korsika i!! (a) :D Fast det finns nog inget bra party där../:

2011-05-19 @ 20:31:13
URL: http://karinisabel.blogg.se/
Postat av: a- kusinvitamin

Ayia Napa (cypern) utan tvekan, grymt uteliv/nattliv, finns både lugna delen party delen på den lååååånga stranden. UTAN TVEKAN AYIA NAPA dit ska jag nästa sommar med hela tjejgänget (jag och elinp var ju där i somras)

<3

2011-05-19 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0