Happy girl


Klev precis innanför dörren efter en långpromenad med Isabelle i telefon. Glad som en ärta blev jag när hon berättade att om en vecka så rullar hon in med tåget ifrån Stockholm och spenderar helgen med mig. Waaah, jag längtar redan!

NU; Invänta programmet Anorexia i familjen och om ett tag göra iordning ett gott kvällsmål. Ikväll blir det läggdags tidigt eftersom jag sätter klockan på sex imorgon bitti för att ge mig ut på en joggingrunda, yesss!

Update; Ändrar joggingturen till efter skolan istället då jag vill kolla på Uppdrag:Missbruk som börjar tjugo i elva och håller på i en timma. Det är samtidigt roligare att springa när det är fler ute i joggingspåret, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0